Monday 3 October 2011

Mohon Selamat Semuanya

Tahukah anda, tanggal 1 Oktober lalu adalah ulangtahun ke 15 Wenger bersama Arsenal?



Wenger 15 tahun lalu. Masa ni, dia punya taktikal bola sepak memang peeergh!! Sekarang ni ja agak nyanyuk sikit.

Selamat ulang ke 15, Pak Cik Nger.



Jack Wilshere pulak selamat menjadi bapa Sabtu lalu dan menamakan anaknya, Archie Wilshere. Kenapa Archie?? Kenapa tak Amar Wilshere ja?? Aduss..

Kelahiran Archie juga disambut gembira oleh fans Arsenal dan mereka telah melaungkan bahwa Archie bakal menjadi Pemain Kanak-Kanak Terbaik mereka.

Jack pula sempat lagi buat lawak. Katanya, walaupun Archie baru berusia 4 jam tapi dia sudah tahu bahwa Spurs adalah TAIK!

Kalau Spurs adalah TAIK? Arsenal pula apa? Mangkuk jamban?

Apa-apa pun, selamat menjadi bapa Jack. Semakin berat la tanggungjawab lu. 



Spurs pulak selamat membenam Arsenal 2-1 semalam. Alhamdulillah, selamat jugak lu Redknapp. Tapi, selamat tak lama. Nanti kat Emirates, Arsenal rembat lu balik. Sampai cirit.

Lepas habis game, Wenger sempat mengadu pada Redknapp. Katanya, "Wei, team-team lain akan kata team gua sayur sebab kalah dengan team lu."

"Rilek la Nger, ada team lain lagi sayur dari team lu."

"Team mana, Redknapp?"

"Liverpool la. Kena tibai dengan team gua sampai 4 bijik. Lu patut bersyukur la. Lu kena 2 bijik je."

"Cantik la Knapp. Lu bagi gua point nak balas kritikan team-team yang dengki kat gua tu."

"Macam besa la Nger. Dah gua tolong lu. Belanja gua KFC malam ni."

"Ceh, asyik-asyik KFC. Muak der. RFC la pulak."

"Ok2, gua on je."



No comments:

Post a Comment