Sunday 18 September 2011

Liverpool Menang Besar Lagi

Akhirnya, Liverpool berjaya menang ke atas Tottenham...
Sememangnya White Hart Lane membawa badi kepada pasukan Liverpool...
Buktinya, Liverpool kecundang 4-0...

Hasil jaringan Uncle Adebayor dua bijik, dengan Defoe dan Modric sorang sebijik...





Tenks sangat2 Pepe Reina. Nanti aku lanja sirap bandung.


Hehe...aku pulak nak lanja Skrtel Radix ais sebab aku melawak ja suruh dia ambik kad merah malam tu...


Nasib tak pi Chelseaq. Kalau pi Chelseaq ritu, tak sempat nak boh gol dengan Liverpool kot tadi....


Errr...Sorry Dalglish, I try my best dah tapi dengan bermain 9 orang susah dowh...
Game pasni, siap la...
Sempena Syawal lagi ni, harap Dalglish maafkan Suarez okay....

p/s: aku tetap sokong Liverpool..yeyeah... =)


2 comments:

  1. xmaw la sirap bandung.. aku nk keret susu.. -pepe reina-

    ReplyDelete
  2. sirap bandung la best...
    sbb kita guna sirap bandung yg boh pandan kot..haha

    ReplyDelete