Thursday 15 September 2011

Beckham Akan Ke QPR

Berita dari Loftus Road, QPR dijangka akan membida untuk membeli Beckham sebab contract Beck dengan La Galaxy hanya tinggal 2 bulan ja lagi....




Dengan ini saya mengisytiharkan berminat untuk membida Beckham untuk musim perpindahan Januari nanti


Errr...Tony Suarez, eh silap, Tony Fernandes, ko biar betul??? Beckham kot...cukup ka ongkos nak beli Beckham tu???


Tony Suarez...eh, silap gak...Tony Fernandes, ko nak aku g kelab QPR kau tu ke??? Aku rasa cam mimpi jadi realiti la pulak... Aku on ja, pucuk dicita ulam mendatang la orang kata...



Camtu la Beckham, nanti aku sponsor la tiker AirAsia klas ekonomi punya seumur hidup ko...



WTF!!!!!
Aku pun nak gak tiket ekonomi tu Tony nya pun adoi.... (pelat ah chai)



Errr...aku Beckham ka ko yang Beckham...Ko sedar diri skit, ko tu Neil Warnock..
Jadi, tiket ekonomi tu untuk aku dgn Victoria ja ok...








2 comments: